Giriş Tipini boş bıraktınız!

Sicil No'yu boş bıraktınız!

Kullanıcı Adını boş bıraktınız!

Şifrenizi boş bıraktınız!

Kapat

Ünvanı boş bıraktınız!

Sicil No'yu boş bıraktınız!

T.C Kimlik No'yu boş bıraktınız!

Kullanıcı adını boş bıraktınız!

Kapat

Şifremi Unuttum işlemi tamamlandığında kayıtlı cep telefonu numaranıza Kullanıcı Adı ve Şifreniz gönderilir

Ünvanı boş bıraktınız!

Sicil No'yu boş bıraktınız!

T.C Kimlik No'yu boş bıraktınız!

Kapat

Baromuza Staj Başvurusunda Bulunanlar İçin İstenen Belgeler

LÜTFEN TÜM AÇIKLAMALARI OKUYUNUZ!

Staj Başvurularında yaşanan yoğunluk nedeniyle geçici  süre ile Saat 14:00 a kadar işlem yapılmaktadır.
 

Staj süresince ücretli bir işte çalışmamanız ve SSK, Bağ-Kur,Emekli Sandığı Kurumlarına kayıtlı olmamanız gerekmektedir. Aksi tespit edildiği taktirde stajınız İPTAL edilecektir.
 

İstanbul Barosu Yardımlaşma Sandığına üye olmak isteyen Stajyer Avukatların, staja başlama tarihinden itibaren bir ay içinde Muhasebe Servisine 2018 yılı için 128.60.-TL. ödeyerek üye olabilirler. Konu hakkında Baro Muhasebe servisinden bilgi alınabilir.
 

EKSİK BELGELERLE YAPILAN BAŞVURULAR KABUL EDİLMEMEKTEDİR!
 


Başvuru işlemlerinizi daha hızlı sonuçlandırabilmemiz için belgelerinizi sıralamaya göre dizerek teslim etmenizi rica ederiz

İSTENEN BELGELER

AÇIKLAMALAR

1- İstem Dilekçesi

1 adet istenmektedir. Ekte verilmiştir.

2- Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği

2 adet istenmektedir.Aile bilgilerini içerdiği şekilde nüfus müdürlüğünden ya da  e-devletten alınabilir.
Türk vatandaşlığından çıkıp mavi Karta sahip olanlardan ayrıca 1 adet noter onaylı mavi kart sureti istenmektedir.

3- Fakülte Diploması veya Geçici Mezuniyet Belgesi

2 adet istenmektedir. Mezun olunan Fakülteden aslı gibidir onaylı suretinin veya noterden onaylı suretinin aslı ve 1 adet fotokopisi.
Belgeniz fakülteden onaylı alınmış ise; Öğrenci İşleri Dekanı, Müdürü, Şefi veya Yardımcıları yada Daire Başkanı ve Fakülte Sekreteri tarafından onaylanması gerekmektedir. Bu şekilde değil ise lütfen Noterden onaylatınız.
Belgeniz süreli olarak verilmiş geçici mezuniyet belgesi ya da ilgili makama olarak düzenlenmiş ise ruhsat aşamasında bakanlık tarafından kabul edilmemekte olup, staj döneminiz boyunca mezuniyetinize dair istenen şartlardaki belgenizi dosyanıza sunmanız gerekmektedir.  Ayrıca kapatılan üniversitelerin sadece noterden onaylanmış diploması kabul edilmektedir. 
Yine ayrıca yurt dışındaki üniversite mezunlarının ek olarak diplomasının Türkçe noter onaylı örneği ile Yüksek Öğretim Kurulu’nca düzenlenen denklik belgesi ve fark ya da eksik derslerin tamamlandığına dair belge sunmaları gerekmektedir.

4- Yüksek Öğretim Mezuniyet Doğrulama Belgesi

1 adet istenmektedir. E-devlet şifresi ile bu linkten alınabilmektedir.

5- Beyan Dilekçesi 1-2

1 adet. Ekte verilmiştir.

6- İkametgah veya Yerleşim Yeri Belgesi

1 adet istenmektedir. Yerleşim yeri belgesi e-devletten alınabilir. Sadece İstanbul ikametgahı kabul edilmektedir.

7- Sabıka Kaydı

1 adet arşiv kayıtlı istenmektedir. Lütfen aldığınız belgede nüfus bilgilerinizin doğruluğunu kontrol ediniz.
e-devletten alınan sabıka kaydı kabul EDİLMEMEKTEDİR. Adliye ya da Kaymakamlıklardan alınabilir.
Staj süresinde veya öncesinde evlilik-boşanma, isim-soyisim, doğum tarihi, anne-baba adı gibi vs. nedenlerle nüfus bilgilerinde değişiklik olanlar için; güncel bilgilerinizle alınan sabıka kaydınıza ek olarak, değişiklik öncesi nüfus bilgilerinize göre de olacak şekilde adliyeden alınabilen arşiv kayıtlı sabıka kaydı istenmektedir.

8- Sağlık Raporu

1 adet istenmektedir. Avukatlığı sürekli olarak gereği gibi yapmaya engel vücut veya akılca malul olmadığına dair resmi bir hastanenin uzman hekimliğince düzenlenmiş sağlık raporu.

9- Takdim ve Askı kağıdı

1 adet istenmektedir. Ekte verilmiştir.
Belgeye fotoğraf yapıştırılarak tarafınızdan belirleyeceğiniz, Baromuza aktif olarak kayıtlı olan 2 avukat tarafından fotoğrafın üzerine gelecek şekilde de olmak kaydıyla imzalatılması gerekmektedir.
İmza atacak avukatlar için 5 yıl kıdem şartı aranmamaktadır.

10- Tahkikat Raporu

1 adet istenmektedir. Ekte verilmiştir.
Baromuza aktif olarak kayıtlı 1 avukat tarafından imzalanması gerekmektedir.
Raporu imzalayacak avukat için 5 yıl kıdem şartı aranmamaktadır.

11- Sgk dökümü

1 adet istenmektedir. Ssk-4a, Bağ-Kur-4b ve Emekli Sandığı-4c- kurumlarına ait başvuru yaptığınız tarih itibariyle tescil kaydı tespiti bölümünden alınacak olan, aktif olarak kaydınızın olup olmadığını gösterir belge. Herhangi bir sgk müdürlüğünden veya https://www.turkiye.gov.tr/sosyal-guvenlik-kurumu linkinden alınabilir.
Kurumların herhangi birinde geçmişe ait kaydınız varsa hizmet dökümü alınması gerekmektedir.
Sorgulamada çıkan bilginin ekran görüntüsünü klavyedeki Ctrl+P tuşuna basarak çıktı alabilirsiniz. Alınan belgelerde isim-soyisim ve tarih yazmaması durumunda ise “BU BİLGİ TARAFIMA AİTTİR” yazmanız, ayrıca isim-soyisim-tarih ve imza atmanız gerekmektedir.

12- Taahhütname

1 adet istenmektedir.  Ekte verilmiştir. Lütfen okuyarak imzalayınız.

13- Muvafakatname

Yanında staj yapacağınız avukattan alınacak olup, ilk altı aylık adliye stajı bittikten sonra ikinci altı aylık avukat yanı stajı için gereklidir.
Staj yapılacak avukatın meslekte 5 yıl kıdemini tamamlamış olması gerekmektedir.

14- Kurum Sicil Özeti

Çalıştığınız kurumdan, Baro tarafından yazışma yapılarak istenecek olan belge.

15- 58.80.-TL. Damga Vergisi

Herhangi bir Vergi Dairesine 9047 vergi kodu ile yatırılabilir.

16- 20.00.-TL. Kimlik ve matbua ücreti

Vakıfbank İstanbul Adalet Sarayı Şubesi İSTANBUL BAROSU Hesabı.
IBAN NO:TR17 0001 5001 5800 7300 7886 38. e-dekont çıktısı kabul edilir.

17-5x6.5 cm ebadında vesikalık fotoğraf

4 adet özellikle arka fon beyaz olarak, düz cepheden  ve dişlerinizin görünmeyeceği şekilde, renkli ve cübbesiz olarak çekilmesi istenmektedir.




 

 

Yükleniyor...